Как да изберем правилната CPA оферта в CPA партньорската програма за трафик арбитраж. CPA мрежи - какво е това? Вашите познания за предлагащата ниша на пазара на CPA

Какво стана CPA мрежи (партньорски мрежи), нека да го разберем. CPA е съкращение от “Cost Per Action”, което означава цена за действие.

Те също така използват съкращението PPA - “Pay Per Action”, което се превежда като плащане за действие.

Оказва се, че CPA мрежите са партньорски програми, които плащат за извършване на определени действия. Това е съвсем различна схема на взаимодействие между рекламодатели и рекламни платформи. Ако традиционните схеми включват реклама за определено време или плащане се извършва за броя кликове и/или импресии, то при CPA модела плащането се извършва за конкретно действие. Това действие се нарича "Олово".

Какво са потенциални клиенти, генериране на потенциални клиенти.

Както казах по-горе "води", е специфично потребителско действие на сайта. Нека разгледаме по-подробно какво е лийд и какви са те. Ето примери за най-популярните потенциални клиенти в CPA маркетинга:

  • добавяне на продукт в количката на уебсайта на магазина;
  • покупка на всеки продукт;
  • регистрация в сайта;
  • регистрация в онлайн игри e;
  • достигане на определено ниво в онлайн игра;
  • попълване на някакъв формуляр;
  • заявление за кредит или кредитна карта;
  • и т.н.

Както виждаме, има много опции за плащане за потенциален клиент. Процесът на генериране на „лийд“ се нарича още конверсия, т.е. извършване на действие. Можете също да срещнете такова понятие като водещо поколение. Какво е генериране на потенциални клиенти? Този термин по същество се отнася до процеса на генериране на потенциални клиенти.

Много важна характеристика на генерирането на потенциални клиенти е, че източникът на трафик не е важен за рекламодателя. Това може да бъде почти всеки метод за събиране на трафик, от контекст до врати. При генерирането на лийд е важна самата конверсия, т.е. крайният резултат, например покупката на продукт.

Какво е оферта?

Стигаме до следващото понятие „Оферта“. Той е тясно свързан с CPA мрежите. Какво е оферта, буквално това е „предложение“ (от англ. „Оферта“). Тези. рекламна позиция (оферта), за която рекламодателят ще плати пари.

Разбирате ли, всяка от тези оферти е отделна оферта. И плащането отива за определеното действие (лийд). Обикновено офертите са разделени на няколко категории:

  • оферти за игри;
  • банкови оферти;
  • продуктови предложения;
  • Подвижен;
  • пътувания;
  • и някои други.

Всяка CPA партньорска програма има подробно описание на всяка оферта. Какъв трафик може да се използва, за какво плащат и размера на авторските права, за кои региони е валидна офертата и т.н.

Какво е измама, холдинг, кредитиране, eCPC, CR.

Нека се докоснем до още няколко важни термина, използвани в CPA мрежите. Като разберете тяхното значение, ще ви бъде по-лесно да разберете всичко.

Измама(измама - измама) - това са всякакви начини за измама на партньорска програма. Това може да се увеличи с трафик с ниско качество (например задачи от оси), регистрация с помощта на вашата собствена референтна връзка и т.н. Ако се опитате да измамите партньорската програма и рекламодателя, ще бъдете баннати, когато измамата бъде открита.

Задръжте(hold - delay) е периодът, за който спечелените пари се замразяват в партньорската програма за проверка на качеството на трафика. Тези. ако правилата на партньорската програма казват „задръжте 10 дни“, това означава, че можете да изтеглите печалбите само 10 дни след като е направена потенциалната оферта. Обикновено, ако работите с партньорски маркетинг дълго време и показвате добър трафик, времето ви на задържане може да бъде намалено до нула.

eCPC(Estimated Cost Per Click) – средната цена на едно кликване. Тази цифра се взема за цялата партньорска програма през последните 24 часа за всяка оферта поотделно. Тези. Всяка оферта ще има свой собствен индикатор за eCPC. Тъй като eCPC показва средната печалба на кликване, можете лесно да прецените възможностите си за всяка оферта. Да приемем, че можете да получите трафик от играта за $0,01 на клик. А в CPA филиала има оферта за игри, която показва eCPC=$0,05. Тогава, съответно, ще ви бъде изгодно да изпратите трафик там за 1 цент и да получите пет. Разбира се, при условие, че трафикът е тематичен.

CR Conversion Rate—коефициент на реализация на офертата. Това е връзката между действията и преходите.

Лединг(Landing Page) - спец целева страница, където красиво е описано предимството на даден продукт или услуга. Добре проектираните целеви страници подобряват процента на реализация, защото... насърчи потребителя да предприеме действия.

Наложително е да се разбере, че показателите eCPC и CR зависят много от два фактора: източникът на трафик, неговото качество и тема, както и качеството на целевата страница. Затова не си мислете, че ще получите точно тези показатели при работа с избраната оферта.

Печелене на пари от CPA партньорски програми

Въпрос печелене на пари от CPA партньорски програмисега е много актуален. Тази посока се развива бързо и ще бъде в тенденция за дълго време. Много начинаещи уеб администратори правят същата често срещана грешка. Ограничават се до окачване на банери на една или друга оферта на сайта си и с това се изчерпва. Това е фундаментално погрешно. Само големи портали с голям обем трафик могат да си позволят този подход.

За да правите пари в CPA мрежи, не е нужно да седите на задника си. Трябва да търсим източници на трафик. На първо място, това е арбитраж на трафик, за който написах отделна статия, арбитраж. Наложително е да се използват всички възможни източници за привличане на посетители, като трафик на тийзъри и реклама в в социалните мрежи.

Печеленето на пари от CPA партньорски програми не е толкова лесно, колкото някои уебмастъри го представят в своите блогове. Ще трябва да се потите и експериментирате, да отделите определено време и пари. Няма да стане веднага. Най-вероятно ще работите на загуба през първите месец или два, докато намерите вашата работеща комбинация оферта-трафик. Но когато намерите своята ниша, можете да спечелите добри пари или дори да забогатеете. Да, да, само за да забогатеят ТОП рекламодателите печелят неприлично големи суми от CPA мрежите. Погледнете по-долу екранната снимка на вашите максимални приходи в Admitad през последните 24 часа. Срещал съм хора, които не вярват в печалбите от такъв размер, е, това си е техен проблем.

Все още не съм постигнал такъв успех, но има някои положителни резултати, екранна снимка от Admitad.

Най-добрите CPA партньорски програми

Сега е време да прегледам списъка с CPA мрежи, с които аз самият работя. Това са лидерите на Runet и ви препоръчвам да работите с тях.

Admitad е много популярна CPA мрежа, която работи от 2010 г. Има много приятен интерфейс и удобна статистика. Мрежата предлага повече от 500 различни оферти, които са разделени в категории: финанси, интернет услуги, онлайн магазини, мобилни оферти и онлайн игри. Минимумът за теглене е 300 рубли, платени на Webmoney, Bank, PayPal. В заглавката на уебсайта на Admitad той показва максималните печалби за изминалия ден.

AD1 е друга много голяма CPA мрежа, която предлага около 200 различни оферти. Печалбите се изплащат на WebMoney, минимумът за теглене е 800 рубли. В тази партньорска програма няма задържане, което несъмнено е хубаво. Представени са някои категории оферти, които не се предлагат в други мрежи. Това са купони и отстъпки, стоки по пощата, услуги и услуги.

Leads е CPA партньорска програма, която работи изключително с банкови оферти. Представени са голям брой оферти от водещи местни банки (има и съседни банки). Ако се стремите да работите конкретно с банковия сектор, тогава не забравяйте да работите с тази партньорска програма. Към момента има подадени петдесет предложения от банки. Плащанията се извършват 2 пъти месечно на Webmoney, минимумът за плащания е 300 рубли.

В тази статия ще разгледаме как да изберете правилната оферта за CPA в партньор CPA програма. Ще говорим и за факторите, влияещи върху избора на партньорска програма - и има няколко от тях... и всеки има определени нюанси.

Ще разгледаме и видовете покупки, които правят потребителите (клиентите). Трябва да знаем това. Защо? След това ще разберете защо това е толкова важно за нас...

И не пропускайте нищо важно - всички статии са в раздела "".

И така... да започваме:

Какво представлява офертата за CPA в партньорската програма на CPA?

Оферта в партньорска програма CPA е основата на всички продажби, специална промоционална оферта, която клиентите просто не могат да откажат. Това може да бъде продукт, услуга, уебсайт, мобилно приложение и др. тоест голямото разнообразие от това, което се разпространява в Интернет.

Изборът на оферта е отговорна задача, защото в крайна сметка от това зависи дали ще излезете на печалба или не.
Добре подбраната правилна оферта в партньорската програма на CPA може да направи голямо чудо, ако трябва да представите нова марка, продукт или услуга на пазара.

Когато имате доста голям опит в работата с трафик в арбитража, ще можете да изберете почти всяка правилна оферта от наличните оферти за CPA...
... защото можете да продадете почти всичко - вече ще научите как да правите това.

Параметри на офертата на CPA в партньорската програма

Офертата за CPA в партньорската програма на CPA има следните необходими параметри:

  1. Име на CPA офертата в партньорската програма;
  2. Категория на офертата (офертите за CPA са групирани в зависимост от тяхната тема);
  3. Всяка оферта има свои правила, които трябва да се спазват стриктно.
  4. Комисионна (зависи от сложността на лийда, с други думи, колкото по-труден е за изпълнение, толкова по-високо е плащането за предоставената CPA оферта);
  5. Същността на лийд (лийдове... задачи, които е или какво се предлага да се направи) - купете продукт, регистрирайте се, абонирайте се, поръчайте услуга и т.н.);
  6. Водеща връзка, която трябва да рекламирате на вашата целева страница (LP) или уебсайт (наречена „партньорска връзка“);
  7. Държава на промоция (GEO местоположение);
  8. Разрешени методи за промоция - рекламодателят трябва да посочи. Ако това изискване е нарушено, може да останете без комисионни плащания;
  9. Правилен, креативен подход към подбора и използването на визуални и текстови средства за популяризиране на CPA оферта в CPA партньорската програма (избор на снимки, банери, заглавия, самия текст и др.). Освен това дисплеите на продукти изискват правилна настройка на емисиите (излъчване на продукти от онлайн магазин);
  10. За да популяризира някои оферти, уеб администраторът трябва да има определено ниво. Обикновено има до три опции за ниво уебмастър - Основно, Разширено и Супер. Или има три тарифни опции в Партньорската програма - Основна тарифа, Разширена тарифа и Супер тарифа;
  11. Някои оферти изискват разрешение за популяризиране от рекламодателя;
  12. CPA оферта може също да има KPI индикатори (незадължителни параметри - CPA мрежата може да не ги посочи): , (%), - това означава реализации, одобрени от CPA мрежата (%) и т.н.

Всички тези параметри на CPA офертата трябва да се спазват стриктно и са ясно посочени в Правилата на всяка партньорска програма.

Но без опит, в началния етап, трябва да се научите как да изберете правилната оферта за CPA в партньорска програма, която отговаря на определени параметри.

Затова първо ще разгледаме как се извършват онлайн покупките и ще анализираме видовете покупки, направени от потребителите, като има два вида:

Видове покупки, направени от клиенти

Импулсивна покупка- винаги е случайно и не се случва планирано. Купувачът й не пожела да се обвърже на момента. Но тъй като цената на тази покупка не е висока и офертата е доста интересна за купувача, той я купува автоматично.

Пример:В обикновен магазин (офлайн), когато плащате за покупки на касата, винаги има продукти за импулсна консумация - еднократно кафе, дъвки, Snickers, промоционални продукти и др. И несъзнателно ги купувате, защото цената им е ниска и ги искате, но по принцип може и без тях.

Съзнателна покупка- извършва се от купувача само при необходимост. Когато човек вече иска нещо, той започва да търси и сравнява различни варианти.

Следователно, преди да изберете оферта за CPA, трябва ясно да разберете, че в зависимост от вида на покупката има различни подходи за промоция:
Има промоция на импулсни продукти и продукти, които се купуват от клиенти съзнателно.

И сега можем да преминем към разглеждане на правилния избор на оферта за CPA в CPA партньорската програма, а именно:

Коя CPA оферта трябва да избере начинаещият?

Първо, трябва да решим коя CPA оферта да изберем за начинаещ в началото на вашето партньорско маркетингово пътуване.

Най-лесният начин да започнете да печелите пари от арбитраж е чрез продуктови CPA предложения.

Освен това нямаме предвид стоки в големи онлайн магазини, а така наречените WOW стоки или „уау стоки“: интересни и необходими стоки на цена до 2000 рубли.

WOW продукти (wow продукти) - стабилно търсене

Това е така, защото те винаги са в постоянно търсене. Освен това качеството им е на достатъчно ниво и имат ниска цена. И самите те предизвикват неудържимо желание да ги притежават.

Най-важната разлика между продуктите WOW (уау продукти) и обикновените е максимум Високоразмер на трудовото възнаграждение.

Нека обясня по-подробно:

Работата е там, че начинаещите афилиейт маркетолози имат проблем в самото начало на своето партньорско маркетингово пътуване – техните разходи почти винаги надвишават приходите им.
И това е основната и единствена причина хората да се откажат от партньорския маркетинг на този етап.

Големите онлайн магазини не могат да си позволят да плащат на уеб администратора голяма комисионна, за разлика от тези предприемачи, които продават WOW продукти.

В бъдеще, след като натрупате опит, ще можете да си позволите да работите с абсолютно всякакви оферти. Но сега, в самото начало на вашето пътуване, трябва да започнете с оферти за продукти (WOW продукти). Защото те са тези, които плащат най-много комисионни.

Изводът е следният: продукти, които се продават на сайтове с една страница - WOW продукти (уау продукти) и се разпространяват чрез CPA мрежи - винаги ще бъдат търсени и ще има стабилно търсене за тях...
... и не е нужно да се притеснявате, че нещо ще се случи с този пазарен сегмент.

Как да изберем оферта за CPA в партньорската програма за CPA

Има два начина да изберете оферта за CPA в партньорска CPA мрежа. Нека разгледаме по-отблизо и двете:

Първият начин за избор на CPA оферта

Ние избираме оферта за CPA въз основа на данните, предоставени ни от партньорската CPA мрежа.
Тук трябва да се съсредоточите върху индикатора ( това е средната цена на клик, изчислена за 100 или 1000 клика).

В някои CPA мрежи се нарича още KPI индикатор (вижте екранната снимка по-долу - вече го разгледахме преди). Колкото по-голям е, толкова по-добре.

Но този индикатор KPI служи само като ориентир - не ни дава точни данни. И това не означава, че в процеса на работа с CPA оферта, вашата ще бъде абсолютно същата.

Така че... ако видите, че ако този индикатор ( EPCили eCPC) ви позволява да печелите - тогава вече имате идея в каква посока да вървите.
Вече разбирате, че този продукт се купува (и кой и как е петото нещо...).
Как може да се разбере това?

Нека разгледаме един пример

Пример:Ако EPC CPA на избраната от вас оферта е 20-30 рубли. - тогава трябва да сравните това EPCс вашата цена на клик, която точно ще получите... чрез насочване целеви трафиккъм целевата страница на тази оферта.

Например, ако плащате 10-15 рубли на клик, тогава по принцип си струва да работите с тази оферта за CPA. Освен това, цената на вашето кликване ще зависи от метода за получаване на целеви трафик.
Напълно възможно е да получите тази цена на клик от реклама в социалната мрежа VKontakte.

Вторият начин за избор на CPA оферта

Друг начин за избор на CPA оферта е да я изберете в CPA мрежовата директория (CPA мрежов агрегатор). Сега те се появиха в RuNet - и има доста от тях.

Счита се за най-интересния и информативен каталог до момента CPA всеки ден(//cpad.pro/). Има добра поддръжка и обратна връзка.

Той ще ви каже как да намерите и изберете CPA офертата, от която се нуждаете, и също така ще предостави възможно най-много информация за нея.

CPA оферта – фактори, влияещи върху правилния избор

На правилен изборВашата оферта за CPA във всяка партньорска програма за CPA се влияе от няколко фактора:

  • Вашият бюджет;
  • Вашите познания за нишата (правилен избор и анализ на нишата при провеждане на трафик арбитраж);
  • Търсене на продукт или услуга на пазара;
  • Източници на целеви и реални;
  • Конкурентоспособност на CPA предложенията;
  • в самата CPA мрежа.

Сега нека разгледаме всички тези фактори по-подробно...

Бюджетът за избор на CPA оферта има значение

Вашият бюджет е един от най-важните фактори, влияещи върху избора на CPA оферта.
Тъй като работата с някои CPA партньорски програми изисква доста голям бюджет.

Например, трябва да инвестирате доста пари във финансови предложения.

Но ако имате малък бюджет, изберете това, от което хората наистина се нуждаят и какво определено ще купят.

Ако човек купува нещо съзнателно ( информирана покупка ... подреден по-рано) - тогава той определено ще го купи.

И ако импулсивно ( импулсна покупка ) - тук трябва да имате известен опит в продажбата на такива стоки (WOW стоки).

Тук трябва да кажем няколко думи за информационните продукти - този тип продукти се рекламират чрез многоетапен метод на продажба.

Издадена първа безплатен продукт(това са продукти като консултация, мини-курс, контролен списък, електронна книга, имейл бюлетин и др.

В този случай прагът за вземане на решение за закупуване на продукт от лице е минимален. Поради това обикновено е лесно да започнете работа с този тип оферти.

Но не всички партньорски програми от този тип предоставят най-подробната статистика на уебмастърите, за да могат да контролират и оптимизират работата си.

Вашите познания за предлагащата ниша на пазара на CPA

Колкото по-добре познавате продукта, какви нужди покрива, как може да помогне на потребителя и т.н. Колкото по-ефективно можете да направите оферта (обяснете на потенциален купувач какъв е продуктът и в крайна сметка го продайте.

Опитайте се да не приемате предложения, които не познавате. Но ако изобщо не знаете нищо, следвайте препоръките, които ще стигнат по-далеч.

Или проучете ниша във форуми, групи и общности в социалните мрежи, използвайте търсачкии т.н.

Следващият фактор е търсенето на CPA оферти...

Търсене на пазара за оферти за CPA

Първо— необходимо е да се оцени самата ниша на продавания продукт. Оценете колко нова е CPA офертата – новите оферти не винаги са най-добрите и това не означава, че хората ще се втурнат да купуват продукта веднага.

Просто все още не е познат на публиката и има нужда от известно време, за да "узрее" - трябва да премине (или компанията). Отнема само два или три месеца (или може би по-малко) - и тогава хората ще започнат да го купуват.

Но някои оферти трябва да бъдат пуснати незабавно, възможно най-бързо... веднага щом се появят. Как да оправя тази бъркотия? Само с натрупване на опит.

Второ...Има и другата страна на монетата - „отворените“ оферти се купуват много по-рядко, тъй като търсенето за тях вече е намаляло значително. Тоест вече „отворените“ оферти просто няма да ви позволят да спечелите печалба.

И накрая— винаги оценявайте сезонността с помощта на услугата Yandex.WordStat.

Пример:Зимната шапка не трябва да се рекламира през лятото, а летните шорти не трябва да се рекламират през зимата.

Източници на трафик за партньорската програма на CPA

Може да знаете само един източник на трафик (и да можете да го разберете). Следователно, някои партньорски програми (рекламодатели) може да не са подходящи за вас, когато избирате оферта за CPA.

Например - не знаете как да работите с тийзър мрежи и искате да популяризирате продукт като „Годжи бери“.
Трябва да избягвате да рекламирате продукти от този тип в други рекламни системи, защото те определено няма да позволят такъв продукт.
И в Teaser мрежите ще мине с гръм и трясък.

Или обратното - има много гореща оферта, която хората купуват само съзнателно. В този случай трябва да се популяризира в контекстна реклама (Google AdWords и Yandex Direct).
И тогава, ако не разбирате контекстната реклама, не можете да изберете тази партньорска програма (рекламодател).

Партньорската програма на CPA също може сама да забранява определени видове трафик. Това трябва да бъде посочено в. Затова винаги четете внимателно Правилата и внимателно разбирайте, когато избирате CPA оферта.

Сега да разгледаме конкурентоспособността...

Конкурентоспособност на CPA офертите

Конкурентоспособността на предложенията за CPA играе важна роля в избор на CPAоферта.

Цена- ако е твърде евтин или скъп, тогава като правило хората се опитват да не купуват този продукт. Обикновено купуват на средна цена - винаги е адекватна.

Рекламодателят, който харесвате, не винаги ще определи адекватна цена за своя продукт.
Следователно, ако искате да се състезавате в една и съща рекламна система, тогава цената на вашия рекламодател не трябва да се различава с 5-10% от тази на конкурентите.

Ако цената се различава с повече от 10%, тогава трябва да преминете към друг източник на трафик и да рекламирате продукта там.

Пример:

— Ако цената се различава с по-малко от 10%, можете да се конкурирате чрез доставка на марка, потребителски условия и дизайн на целевата страница.

— Ако цената се различава с повече от 10%, тогава трябва да потърсите алтернативни източници на целеви трафик.

Доставка- ако купувачът трябва да чака дълго време за доставка на стоката, тогава той ще откаже да я закупи. Потребителите обикновено се опитват да изберат доставка от врата до врата с куриер - въпреки че е по-скъпо, е по-надеждно. При получаване на стоката можете да я проверите и да не я вземете обратно, ако не сте доволни от нещо.

Марка— хората се доверяват на познати имена на компании и фирми. Когато е възможно, винаги се присъединявайте към „маркови“ партньорски програми.

Условия за потребителя- това са гаранции за самия продукт и връщане на продукта при гаранционен случай.

Ако вашата целева страница има карта на Yandex с данните на рекламодателя и реални контакти за комуникация, човекът разбира, че винаги може да върне продукта. В този случай покупката му ще стане по-реалистична.

Е, последният фактор за днес...

Индикатори на самата CPA мрежа

Не всяка CPA мрежа предоставя обективни индикатори и винаги трябва да помните, че тези индикатори са предимно „размазани“ и не предоставят конкретни и точни данни за офертата, която сте избрали.

Следователно е необходимо да се съсредоточите върху тях само в краен случай - и дори тогава с голяма предпазливост.

Техните индикатори сякаш ви подсказват, насочват... И тогава - вие сами трябва да извършите щателна работа по избора на оферта и да вземете подходящи решения.

Заключение

В тази статия разгледахме основните фактори при вземането на решение как да изберем правилната оферта за CPA в партньорската програма на CPA мрежата.

Това е всичко за днес. Следващия път ще разгледаме как да го направим и ще въведем...

В интернет има много партньорски програми, които са специализирани в продажбата на банкови услуги, физически стоки, ресурси за игри и др. С течение на времето тези програми започнаха да се обединяват в каталози по различни теми и области. Тези директории получиха общото наименование CPA (цена за действие), иначе известни като агрегатори на партньорски програми. Всяка отделна партньорска програма се нарича оферта. Кои агрегатори са сред първите пет ресурса за работа в Интернет?

Най-добрите агрегатори на CPA мрежи

Първо място - Actionpay

Actionpay е една от най-известните CPA партньорски програми, която стартира през 2010 г. Тази CPA партньорска мрежа плаща за потребителски действия, които генерират печалба. За да работи, агрегаторът Actionpay предлага използването на различни механизми:

  • ротатори на банери, линкове (разпределение на трафика по държави);
  • паркиране на домейн;
  • банкова система и дизайнер за публикуване на актуални банкови оферти на една целева страница (с ръчна конфигурация);
  • дълбока връзка за отчитане на преобразуване и преходи за единица продукт, наличен в агрегатора);
  • статистики за конверсия и подсметка;
  • промо кодове и промоции;
  • собствени целеви страници и др.

Actionpay.ru извършва плащания в рубли, гривни, евро и долари на Webmoney веднъж седмично - в четвъртък. За юридически лица парите могат да се изплащат по разплащателни сметки. Можете да теглите пари, започвайки от сумата от 15 рубли.

Системата за реферали плаща 5% от приходите, получени от реферали за привличане на уеб администратори.

Второ място - Admitad

Втората в класацията на най-добрите е партньорската мрежа Admitad CPA. Тази мрежа работи от 2009 г. реклама онлайн магазинии интернет услугите се стартират от много уеб администратори от тази мрежа. Този агрегатор е един от най-добрите услуги, според анализи и статистики сред същите партньорски ресурси на CPA.


Препоръчваме курс за печелене на пари в Интернет:Открийте повече от 50 начина да правите пари онлайн, включително начини да правите пари чрез партньорски програми

Днес агрегаторът Admitad се разрасна до огромен брой рекламодатели с различни оферти, но основната посока е онлайн магазини. Огромно предимство на този агрегатор е неговият собствен форум, с помощта на който можете да решавате различни проблеми, свързани с работата в мрежата.

Когато блокирате акаунт, можете да говорите за това с администрацията, да докажете в дискусията, че сте прави, а други уебмастъри също могат да се присъединят към разговора, за да изразят своите мисли или да дадат някакви аргументи.

Как да привлечем клиенти от тийзър мрежи

Всеки ден на този ресурс можете да проследите колко печели най-добрият уеб администратор през целия ден.

Този агрегатор има собствен блог с много полезна информация, провежда състезания, уебинари и реални случаи.

Трето място - Ad1

Партньорската мрежа Ad1 е не по-малко популярна от предишните две, това е висококачествен и популярен ресурс, който винаги отговаря на очакванията на уеб администраторите. Работи от 2011г. Много често иновациите, въведени от мрежата Ad1, се възприемат от нейните конкуренти. Работата в тази мрежа е лесна, има приятен интерфейс. За начинаещите уебмастъри е лесно да разберат работните инструменти тук, поради което новодошлите идват в тази мрежа по-често, отколкото в други мрежи.


Но за новодошлите в Ad1 има малък минус: минималната сума пари, която може да бъде изтеглена от системата, е 800 рубли, което се превръща в известна бариера за нетърпеливите потребители, които искат да получат резултати незабавно. Но това помага да се филтрират новите предприемачи, тъй като нетърпението не е най-добрата черта за управление на онлайн бизнес.

Предимствата на работата в Ad1 включват наличието на плъгин за тези, които притежават уебсайтове на CMS. Той конфигурира ротатора независимо; уеб администраторът не трябва да се разсейва от тази работа, да вмъква кодове и да предоставя връзки. Ротаторът независимо сменя банери и връзки към оферти.

Четвърто място - CityADS

Това CPA партньорска мрежасе появи през 2010 г. и е специализирана основно в онлайн игри, но има и много други предложения там. Препоръчително е начинаещите уебмастъри да започнат да работят с оферти за игри. Те могат да дадат резултати много по-бързо и да стимулират по-нататъшна работа. Мрежата CityADS продължава да набира скорост днес, нейната услуга е с високо качество и задоволява изискванията както на рекламодателите, така и на уеб администраторите.


Безплатна PDF книга - 10 тайни, за които богатите хора мълчат

Предимствата на мрежата включват много удобен и удобен за потребителя административен панел, прилична функционалност за извършване на анализ и проследяване на статистика.

Недостатъци - техническата поддръжка не е много бърза; отнема много време, за да се отговори на заявки, изпратени от уеб администратори. Понякога трябва да чакате с дни за разрешаване на спешни проблеми, което понякога води до намаляване на рейтинга на мрежата.

Пето място - мрежата mixmarket.biz

Пазарът Mixmarket.biz има набор от теснопрофилни ниши и масови оферти, които не всяка CPA партньорска програма има. Разнообразието от рекламодатели в мрежата на mixmarket.biz е впечатляващо.

Предимствата на работата в CPA мрежата mixmarket.biz са вградени статистики, разбираеми и визуално ясни. За начинаещи това е задължително. Този ресурс има добра техническа поддръжка, но очевидно не достига лидерите.

Недостатъците включват леко влажен интерфейс; начинаещите трябва да свикнат с него, за да го разберат. Умереността е малко трудна, протича мудно. Но използваемостта на партньорската мрежа на mixmarket.biz CPA е доста прилична.


Здравейте всички! Отдавна не съм писал нищо полезно. Време е по някакъв начин да актуализирате блога, като добавите информация по темата. И днес ще говорим за монетизиране на сайта с оферти от CPA мрежи.

Офертае компания в мрежата на CPA. Работя с продуктови CPA мрежи, така че офертата тук ще бъде някакъв продукт.

Всяка оферта разполага с:
име;
условия на работа (GEO, разрешени източници на трафик, цена на стоките, размер на плащане към уеб администратора и др.);
рекламни материали (целеви страници, транзитни страници, понякога банери и видеоклипове);
статистически данни от филиала на CPA (системен среден EPC, CR, % потвърдени заявления и др.).

Кацане— промоционална страница за продажба. Страница, на която посетител може да стане клиент - да остави заявка или да извърши друго действие (регистрация, покупка на продукт, въвеждане на телефонен номер и др.).

Трафикът може да бъде изпратен директно към целевата страница или към транзитна връзка. Стриймвам от сайтове чрез транзит.

Статистика в CPA

Сега, ако някой от посетителите остави заявка на целевата страница, това ще бъде отразено в статистиката в колоната „Конверсии“.


Приложение, преобразуване, водене- това е по същество едно и също нещо. Много често можете да чуете нещо подобно от афилиейт маркетинг специалисти: „Лоша реализация“ или „Излях трафик и получих 10 потенциални клиенти“.

Приложението може да има 3 статуса:

  • очаква;
  • приет;
  • отхвърлени.

Веднага след като заявлението бъде прието, ще получите възнаграждение за стоките. Средно около 600-800 рубли (но всичко зависи от продукта).

Там в статистиката ще видите колко трафик сте получили (хостове/кликове, посещения, колко посетители са преминали от транзитната към целевата страница), какви са коефициентите (EPC, CR, % одобрение) и какви е получен доход.

EPC(или eCPC) е средният приход на кликване. Изчислява се просто: разделете кредитирания доход на броя на хостовете.

CR(conversion rate) - процент на преобразуване. Той показва какъв процент от препоръчаните посетители са оставили заявка. Да приемем, че сте добавили 1000 хоста към офертата и сте получили 8 потвърдени приложения от това. Тогава CR ще бъде равно на 0,8 (100%/1000*8 = 0,8).

В Everad можете да видите в статистиката: CRS% - конвертиране за одобрени приложения и CRL% - конвертиране за всички статуси на приложения.

Одобрение(approve/App.%) – процент одобрени приложения. Например, ако от 10 заявки имате само 3 потвърдени, а останалите са отхвърлени или чакат, тогава процентът на одобрение е 30%.

Това са основните статистики. За нас, уеб администраторите, най-важният показател ще бъде EPC. На тази база ще разберем дали тази или онази оферта е на нашия уебсайт или не.

„Офертата пристигна“- това означава, че резултатът от офертата устройва рекламодателя

След като разберете терминологията и разберете принципите на работа с CPA мрежи, можете да започнете да се опитвате да монетизирате вашите сайтове.

Монетизация

— Какви сайтове могат да бъдат осигурени с оферти (какви теми)?
— Абсолютно всякакви сайтове, където има трафик.

Нашата задача е да поставим реклами на оферти с вашите линкове на сайта по такъв начин, че да получите добра реализация и цена на клик (EPC). За да бъдем още по-точни, трябва да генерираме приходи Повече ▼отколкото получаваме в други системи за осигуряване на приходи.

Ако основният доход на вашия уебсайт идва от тийзър реклама, съветвам ви да се объркате и да опитате да го замените с CPA.

Просто е - като правило мрежите за тийзъри рекламират оферти, които можете да намерите в CPA. И ако тийзър мрежа ви плаща 2 рубли на щракване, това означава, че рекламодателят, който е публикувал тийзъра, получава много по-голям EPC.

Мисля, че той плаща на мрежата за закачки 3 рубли.Тийзърът запазва рублата за себе си и плаща 2 рубли на вас. Това означава, че за да може рекламодателят да печели пари, той трябва да получи поне повече от 3 рубли от посетител. И най-вероятно ще го получи. Малко вероятно е някой да е негативен...

Защо да поставяме реклами за рекламодатели на уебсайт чрез тийзър мрежа, ако ние самите можем да станем рекламодатели и да печелим повече?

Да предположим, че имате 100 кликвания върху тийзъри на ден и получавате 200 рубли от мрежата за тийзъри. EPC = 2 рубли.

Като увеличите цената на кликване само с 1 рубла, ще увеличите доходите си с 30%. Но тук е проблемът: в мрежа с тийзъри можете да увеличите CTR само като украсите блока с тийзъри и го поставите в зони с повече кликвания. Но, за съжаление, не можем пряко да повлияем на цената на едно кликване тук и сега.

И като монетизираме сайта с оферти, можем директно да повлияем на epc.

Нека ви дам няколко примера от живота.

Пример 1:
Наскоро си купих уебсайт - проста малка статия за WP с различни съвети за живота (как, защо и защо). YAN не прие сайта и беше опасно да се постави adsense на него - имаше твърде много статии на „ръба на фал“ (не е напълно бяла тема за adsense). Поради това сайтът беше монетизиран с тийзъри. Цената на едно щракване в тийзър мрежата mediavenus.com беше около 2 рубли. Вместо това реших да сложа моите тийзъри. В резултат на това получих EPC = 5 рубли.

На екрана е най-отгоре. По-долу има статистика за другите ми сайтове. Период – последните 2 месеца.

Пример 2:
Един приятел имаше уебсайт за често срещано заболяване. В YAN и Adsense цената на клик беше около 5-7 рубли. Той се опита да монетизира сайта с оферти и получи цена на клик от около 25-30 рубли! Разбира се, той свърши много работа с връзки и анализ на статистика, но определено си заслужаваше.

Пример 3:
Има уебсайт с YAN и adsense на борда. Цената на клик беше около 3,5 рубли. Публикувах тийзъри и получих цена на кликване от около 3-4 рубли. По същество нищо не се е променило. Но CTR на вашите тийзъри може да е по-висок, отколкото в контекста и вашите тийзъри не блокира Adblock! И ако внимателно анализирате статистиката, можете да подобрите монетизацията на офертите, да подобрите връзките и т.н., тогава доходът ви може да се увеличи.

Практикувайте

От теорията и водата преминаваме към практиката.

1. Избор на оферти.
Първото нещо, което трябва да направите е да изберете офертите, които ще рекламирате в сайта.

В RuNet има доста оферти, както и CPA мрежи. За да изберете оферта, трябва да знаете целевата аудитория на вашия сайт (вижте в Metrica: пол, възраст, интереси) и въз основа на това направете предположение кои оферти ще представляват интерес за тази целева аудитория.

Примери:
- Общ медицински сайт - различни видове мед ще подействат добре. оферти (лечение на болести/лекарства).
— Медицински сайт за едно заболяване - оферти, свързани конкретно с това заболяване.
— Сайт за отслабване и фитнес - оферти за отслабване, спорт. оборудване, всякакви колани и др.
— Сайт за тренировки и качване на мускулна маса - оферти за качване на мускулна маса, уреди за упражнения, спорт. пет и др..
— Общ сайт (без специална тема) – могат да идват топ популярни оферти.
— Сайт за игри – предложения за онлайн игри.
— Сайт за риболов - оферти свързани с риболова (активатор за кълване и др.).

Можете да видите какви оферти има в CPA мрежата. Или в каталога с оферти. Например в този.

Можете също така да прегледате уебсайтовете на вашите конкуренти и да видите какви оферти предлагат.

Така че ще имате списък с възможни оферти, които можете да опитате да рекламирате. Ако сте избрали някои конкретни оферти, бих препоръчал да добавите към тях тези, които в момента са най-популярни. Ако конкретните не влязат, тогава популярните могат да влязат.

Можете да видите кои оферти са популярни в момента:

  • в ТОП CPA мрежите. Например в KMA;
  • в платени услуги: Advancets или Publer (в тях можете също да търсите печеливши сделки в бъдеще);
  • в тийзър мрежи (просто отидете на сайта, където се намира тийзърът, и вижте какъв вид реклама пускат там и за какви оферти се прилагат).

2. Създаване на връзки.
Конструкцията „източник на трафик –> оферта –> CPA партньор –> транзит –> целева страница –> рекламни материали (рекламни материали)“ се нарича с една дума: куп.

Нашият уебсайт действа като източник на трафик.
Подбрали сме оферти.
Препоръчвам само популярен и доказан партньор на CPA (вече писах по-горе с кои работя).

Поради изобилието от транзитни връзки/целеви страници за всяка оферта и многобройните творчески опции можете да създадете много връзки. Няма да можем физически да тестваме всички възможни връзки. И няма нужда от това.Вземам най-популярните комбинации (пробвам 1-3 комбинации за всяка оферта) и виждам коя работи най-добре.

Как да разберете кои пакети са най-популярни?
В CPA мрежите има статистики, разбира се, те не винаги са правилни (поради факта, че са средни за системата), но могат да помогнат.

Можете също така да разгледате какви пакети имат вашите конкуренти. Но още по-добър и правилен начин да разберете най-добрите връзки е да попитате вашия личен мениджър в CPA мрежата за това. Пишете му в Skype или създайте билет в партньорската програма на CPA. Мениджърите винаги помагат и съветват нещо. Препоръчвам да сте приятели с тях и да не се срамувате да задавате въпроси.

Когато сте избрали CPA партньорска програма и сте научили „работещите връзки“, вие създавате потоци и получавате връзки.

Опции за рекламни материали

Сега трябва да създадете рекламни послания и да ги окачите на сайта. Може да има много варианти под каква форма да се постави реклама.

1. Тийзъри.
Вземам готови тийзър текст и изображения. Обикновено ги купувам от тийзър мрежи. Можете, разбира се, да опитате да нарисувате свои собствени закачки - но трябва да можете да направите това.

Примери за готови тийзъри:

Качвам много тийзъри. За всяка връзка създавам няколко тийзъра, след което ги отвивам и гледам кои имат добър CTR - и ги оставям. В допълнение към CTR на тийзъра, препоръчително е да погледнете конверсията (ще говорим за това по-долу).

2. Текстови блокове вътре в текста(местна реклама). Това може да бъде блок в горната част на текста, в средата или в долната част на статията. Ние или по някакъв начин избираме блокове от текста, или ги записваме като отделен параграф. Блоковете не трябва да са текстови - можете да вмъкнете изображение.

Аз самият не източвам трафик с този метод, но казват, че дава много по-добри резултати от тийзърите. Ето примери за блокове от текста:


3. „Продажбени коментари“. В коментарите се пише уж текст от посетителя и се поставя връзка. Текстът е написан положително, препоръчително. Пример:


Хората често вярват на такива коментари и следват връзките. Не рекламирам в коментари, но това е често срещана характеристика на уебсайтовете на конкурентите. И мисля, че дава добри резултати.

4.Всички други методи.
Можете да окачите банери, да показвате изскачащи съобщения, когато превъртате страницата надолу, да създавате хиперконтекст (връзка в текста, върху която, когато задържите курсора на мишката върху нея, изскача реклама), да опитате рекламни оферти чрез имейл бюлетини или да излезете с нещо друго.

Някои уебмастъри създават специални страници за допълване директно на уебсайта си и насочват трафика от тях директно към целевата страница или дори прикачват iframe с формуляр за поръчка.

Бих внимавал. Не препоръчвам да рекламирате „Не разбирам какво“ на вашия уебсайт по този начин. По-добре е да преместите всички транзити и кацания извън сайта, в отделен домейн (в международната зона и регистриран в левите данни).

Как да показвате реклама?

Това е най-добрият скрипт, който съм виждал за показване на моите тийзъри, банери, текстови блокове и т.н.

Най-добре е да поставите teaserdivision на отделен домейн. Не препоръчвам да го поставяте в домейн на уебсайт или негов поддомейн. След инсталирането ще имате своя собствена мрежа за тийзъри и можете лесно да поставите реклама и да я управлявате удобно на всеки уебсайт.

Цената на сценария в момента: 2200 рубли. Но можете да го купите за 1700, като използвате този промоционален код: skidka9seo.

Скриптът непрекъснато се развива и придобива нови полезни функции, за което благодаря на разработчика!

1. След закупуване ще изтеглите скрипта и ще го инсталирате (включени инструкции).

3. Трябва да създадем групи. Създавам собствена група за всяко рекламно място и й давам ясно име. Например: site.ru – ПОД СТАТИЯТА.

Тоест, ако вашият уебсайт показва реклами на три места, тогава трябва да създадете три различни групи.

4. Настроихме групата в „настройка и получаване на код“. Тук по принцип всичко е просто и ясно:
— изберете Адаптивен блок;
— ние конфигурираме колко тийзъра да показваме, дизайна на връзките, снимките и т.н.;
— Оставям типа ротация произволен;
Задължителнотрябва да конфигурирате предаването на UTM тагове чрез връзки.

С помощта на UTM ще можете да видите в статистиката на CPA мрежата от кой уебсайт/разположение е кликнат тийзърът и какъв вид тийзър е. Това е най-необходимата функция за анализ на резултатите - вижте кой уебсайт /поставяне за кои тийзъри и кои оферти работят и кои не.

В UTM могат да се прехвърлят различни данни. Например в Everad можете да прехвърлите до пет етикета чрез връзка. Ето как изглежда:

http://lrdlcuwz.orgsales.ru?sid1=SID1&sid2=SID2&sid3=SID3&sid4=SID4&sid5=SID5

Вместо SID1-SID5, можете да замените вашите собствени стойности.

Какви стойности могат да бъдат предадени, така че статистиката да може лесно да се анализира по-късно?
името на групата (задавам го сам на латиница);
идентификатор на тийзър (заместете макроса);
url, където е бил кликът (не го предавам);
нещо друго.

Първоначално първите два параметъра ще ви бъдат достатъчни. Ще получите нещо подобно:

Сега, когато щракнете върху тийзър, ще се предава информация от коя група тийзъри е щракнато и идентификаторът на тийзъра.

http://domain.com/96oT/sub1/sub2/sub3/sub4/

— Можете да поставите произволен код на мънича - Adsense, YAN или мрежа за закачки.

5. Създаваме тийзъри.
— Пишем текста на тийзъра.
— Въведете Url.
Връзката трябва да бъде поставена без никакви параметри (те вече са регистрирани в групата и ще бъдат поставени автоматично).

— Можете да настроите GEO насочване - посочете списък с държави, в които ще се показва тийзърът (все още не съм го настроил).

— Запазете, заредете изображението и добавете тийзъра към необходимите групи:

6. Вземете кода (в настройките на групата) и го поставете на мястото на сайта, където ви трябва.

Анализираме статистиката и се подобряваме

Сега може би най-важната стъпка е да разгледаме резултатите и да се опитаме да ги подобрим.

CPA мрежите ни дават разширена статистика за потоци, подсметки, държави и т.н. За да го анализирате правилно, трябва да имате достатъчно трафик. Тъй като статистиката не работи с малки числа (има голяма вероятност за грешка).

Ето защо:

  • Трябва да добавим поне 500 хоста за всеки поток, за да разберем дали потокът генерира доход или не.
  • Още по-добре - за всеки подакаунт (за всяка група) добавете поне 500 хоста към потока.
  • Върхът на съвършенството е да налееш поне 500 хоста за всеки тийзър във всяка група. Въпреки че това, разбира се, изисква много трафик на сайта или време.

Докато натрупваме трафик, внимателно преглеждаме статистиката. За нас е важно да разберем:

1. Кой поток в групата носи приходи и кой не? За да направите това, отворете статистиката „по поток“ и изберете необходимия sub1 (SID).

Ако EPC потокът не ви остарява, тогава няма нужда да се прилага към този поток. Или трябва да го промените (промяна на целевата страница, предварителна целева страница).

Между другото, вътре в потока можете да направите разделен тест на целеви страници/предварителни полета и също да анализирате резултатите.

2. Кои тийзъри в потока носят потенциални клиенти и кои не? Както вече писах, за всеки поток правя няколко тийзъра и виждам тяхната ефективност. Премахвам някои тийзъри поради нисък CTR в началния етап, оставям останалите и гледам статистиката във времето.

Разглеждаме статистиката „по поток“ и избираме необходимите подсметки - Sub2 (SID2). Чрез SID2 предадох идентификатора на тийзъра.

3. От кои страни идват потенциалните клиенти? Нека да разгледаме статистиката "по държави".


Ако някои държави имат нисък доход, тогава си струва да опитате да направите специални връзки за всяка страна (може би дори на езика на страната) или да показвате Adsense или друг системен код вместо вашите тийзъри. Просто ограничете GEO на тийзъри + поставяне необходим кодкъм щепсела.

4. Разглеждаме статистиката за реализациите и се опитваме да разберем часовете, през които потенциалните клиенти не пристигат. Ако можете да намерите модел, тогава в определени часове, вместо вашите тийзъри, можете да показвате кода на друга система за плащане на клик.

Например, ако получавате кликове през нощта, но има ниска реализация, тогава ще бъде по-изгодно да показвате тийзър реклами или нещо друго през нощта, а вашите тийзъри през деня.

Можете да направите това в PHP например по следния начин:

ако ($date< "00:00" ) //задайте необходимото време, до което ще има тийзъри
{ ?>
тук вмъкваме кода на нашите тийзъри

тук вмъкваме друг код

Моля, имайте предвид, че функцията date() показва часа на вашия сървър, а партньорът на CPA показва московско време в статистиката за реализациите. Следователно трябва да определите времето на сървъра и да коригирате въведената стойност (добавете или извадете часове).

По-напреднал подход

Всичко по-горе е „мързелива монетизация“. Просто поставяме едни и същи кодове на всички страници и чакаме статистиката. За по-добри резултати в монетизацията на офертите трябва да създадем нещо свое, да използваме по-разширено таргетиране и да анализираме статистики за него.

Какво може да се направи?

Първо, създайте свои собствени транзити/целеви страници/креативи. Частните връзки ще живеят по-дълго от публичните и най-вероятно ще генерират повече доходи.

  • Насочване по тип устройство (десктоп, таблет, мобилно).
  • Таргетиране по дни от седмицата. Показвайте различни реклами в различни дни от седмицата.
  • Таргетиране по секции на уебсайта. Пускаме различни реклами в различни категории.
  • Насочване по URL адреси на страници. Ние показваме различни реклами на различни страници на сайта.

    Ако имате стар уебсайт, тогава можете да погледнете в Metrica, за да видите от какви заявки идват посетителите и към кои страници, и именно на тези страници можете да стартирате подходяща оферта.

Всичко това е по-сложно и трябват специалисти. инструменти. Засега знам само две:

  1. Adfox.ru. Много функционална платформа. Но това е сложно (трябва да го разберете) + за да работите, трябва да сключите споразумение.
  2. adplus.io. По-просто, по-ясно, но все още в процес на разработка. Те обещават да започнат продажбите на кутията версия през септември.

Все още не съм виждал нищо подобно. Има някои други разработки в RuNet, но те са или напълно сурови, или се предлагат като плъгин за WordPress (т.е. за един сайт).

Нюанси на работа


Това е всичко. Надявам се материалът да е бил полезен. Благодаря на всички за вниманието, успех с монетизацията и добро здраве!

Беше ли полезна публикацията?

да 5 Не 1

Издадохме нова книга, Маркетинг на съдържание в социалните медии: Как да влезете в главите на вашите последователи и да ги накарате да се влюбят във вашата марка.

Офертите за CPA са печеливш инструмент за монетизиране на сайта

Всички предложения за CPA могат да бъдат разделени на няколко категории. Най-разпространени са информационните продукти и т.нар. "стоки по пощата" Партньорските програми, предоставяни от банките, също са популярни. Редица се предлагат от онлайн магазини. И накрая, има оферти за CPA за игри, насочени към сайтове за забавление.

Ефективно търсене на CPA оферти

Има няколко критерия, на които трябва да обърнете внимание при избора на партньорска програма:

  1. рейтинг в системата;
  2. разходи за преобразуване (eCPC);
  3. продължителност на съхранение;
  4. време ;
  5. преобразуване.

Рейтингът в системата отразява колко печеливша е дадена CPA оферта. Рейтингът също така ви позволява да оцените уместността на партньорската програма. Уеб администраторът ще може да оцени ефективността/времето за стартиране на програмата.

Цената на прехода се изчислява въз основа на сумата на приходите, разделена на броя посетители на сайта, които се интересуват от офертата на рекламодателя. Например, беше продаден продукт на стойност 1500 рубли. Броят на преходите към уебсайта на рекламодателя беше 100 души. Това означава, че eCRC на партньорската програма е 15 рубли (1500 рубли / 100 души).

Когато разглеждате каталога с оферти за CPA, трябва да обърнете внимание на живота на бисквитката. От този показател до голяма степен зависи ефективността на партньорската програма. Посетител, който отиде на уебсайта на рекламодателя, може да поиска да направи покупка след определено време - след ден, седмица и т.н. Ако той се върне на сайта по време на периода на бисквитките и направи поръчка, уеб администраторът ще получи награда за партньор. Колкото по-дълъг е животът на бисквитката, толкова по-добре.

Има ли оферти за CPA за мобилни устройства?

Някои партньорски програми купуват „мобилен“ трафик. Този термин се прилага за интернет потребители, които посещават уебсайт с мобилни устройства. Понастоящем офертите за CPA за мобилни устройства са представени от няколко добре известни мрежи:

  • Tapclick.biz. Тази партньорска програма предлага отзивчиви рекламни формати и е основана през 2014 г. Основните му рекламодатели са онлайн магазини, услуги и мобилни приложения. Рекламният код се адаптира автоматично към държавата на пребиваване на потребителя, тематиката на сайта и вида на операционната система.
  • Actionpay.ru. Доста популярна CPA оферта, съществуваща от 2010 г. Уеб администраторите разполагат с множество инструменти за тяхната работа: ротатори на връзки и банери, възможност за събиране на статистически данни и генериране на собствени целеви страници.
  • Мрежа Unilead. Тази системаприема мобилен трафик от Русия, САЩ, Канада, Великобритания и някои други страни. Добавените сайтове преминават строго ръчно модериране. За вътрешния трафик цената на лийд варира между $1,5-2.

Връх