Як правильно вибрати CPA оффер у партнерській програмі CPA для арбітражу трафіку. CPA мережі – що це таке? Знання Вами офферної ніші ринку CPA

Що таке CPA мережі (партнерки)давайте розбиратися. CPA — це скорочення від «Cost Per Action», що означає вартість за дію.

Також використовують абревіатуру PPA — «Pay Per Action», що перекладається як оплата за дію.

Виходить, що CPA мережі це партнерські програми, які платять за виконання певних дій. Це зовсім інша схема взаємодії рекламодавців та рекламних майданчиків. Якщо традиційні схеми мають на увазі розміщення реклами на певний час або оплата йде за кількість кліків та/або показів, то в CPA-моделі оплата йде за конкретну дію. Ця дія називається "Лід".

Що таке Ліди, лідогенерація.

Як я сказав вище Лід (Leads), - це конкретна дія користувача на сайті. Давайте конкретно розглянемо, що таке лід і які вони бувають. Ось приклади найпопулярніших лідів у CPA-маркетингу:

  • додавання товару в кошик на сайті магазину;
  • купівля будь-якого товару;
  • Реєстрація на сайті;
  • реєстрація в онлайн ігоре;
  • досягнення певного рівня онлайн грі;
  • заповнення якоїсь анкети;
  • заявка на отримання кредиту чи кредитної картки;
  • і т.д.

Як бачимо варіантів оплати за лід багато. Процес виникнення «ліда» ще називають конверсією, тобто. вчиненням дії. Також можна зустріти таке поняття як лідогенерація. Що таке лідогенерація (від англ. lead generation)? Цей термін, власне, означає процес отримання лідів.

Дуже важлива особливість лідогенерації полягає в тому, що рекламодавцю не є важливим джерело трафіку. Це можуть бути практично будь-які методи збору трафіку, починаючи від контексту та закінчуючи дорамі. У лідогенерації важлива сама конверсія, тобто. кінцевий результат, наприклад, придбання товару.

Що таке оффер.

Ми підійшли до наступного поняття «Оффер». Воно тісно пов'язане з мережами CPA. Що таке оффер, Дослівно, це «пропозиція» (від англ. «Offer»). Тобто. рекламна позиція (пропозиція), за яку рекламодавець платитиме гроші.

Ось бачите, кожна з цих пропозицій – це окремий оффер. І оплата йде за вказану дію (лід). Зазвичай оффери поділяють на кілька категорій:

  • ігрові оффери;
  • банківські оффери;
  • товарні офери;
  • мобільні;
  • подорожі;
  • та ще деякі інші.

У будь-якій CPA партнерці є докладний опис кожного оффера. Який трафік можна використовувати, за що сплачують і розмір відрахувань, на які регіони діє оффер і т.д.

Що таке фрод, холд, ледінг, eCPC, CR.

Торкнемося ще кількох важливих термінів, що застосовуються в CPA-мережах. Розуміючи їхнє значення, вам буде простіше розібратися у всьому.

Фрід(fraud – шахрайство) – це будь-які способи обману партнерської програми. Це може бути накрутка неякісним трафіком (наприклад, завдання з буксів), реєстрація за своєю реф-посиланням і т.д. За спробу обдурити партнерку та рекламодавця ви будете забанені, коли обман виявлять.

Холд(hold – затримка) – це період, на який зароблені вами гроші заморожуються у партнерці для перевірки якості трафіку. Тобто. якщо в правилах партнерки написано "холд 10 днів", це означає, що заробіток ви зможете вивести лише через 10 днів з моменту здійснення ліда. Зазвичай, якщо ви довго працюєте з ПП і показуєте хороший трафік, вам можуть знизити час холду, аж до нуля.

eCPC(Estimated Cost Per Click) – середня ціна одного переходу. Ця цифра береться по всій партнерці за добу для кожного оффера окремо. Тобто. кожен оффер матиме свій показник eCPC. Так як eCPC показує середній заробіток з одного переходу, то можна прикинути свої можливості по кожному офферу. Допустимо, ви можете видобути ігровий трафік по 0,01 $ за перехід. А в CPA партнерці є ігровий офер, який показує eCPC = 0,05 $. То відповідно вам буде вигідно лити туди трафік по 1 центу та отримувати по п'ять. Звичайно, за умови, що трафік тематичний.

CR(Conversion Rate) - Показник конверсії по офферу. Це ставлення до переходів.

Лединг(Landing Page) - спеціальна посадкова сторінка, де красиво розписано перевагу якогось товару чи послуги. Якісно складені лединги добре підвищують конверсію, т.к. спонукають користувача до дії.

Обов'язково треба розуміти, що показники eCPC та CR дуже сильно залежать від двох факторів: джерело трафіку, його якість та тематичність, а також від якості ледінгу. Тому не думайте, що у вас під час роботи з обраним оффером у вас вийдуть саме такі показники.

Заробіток на CPA партнерках

Питання заробітку на CPA партнеркахСьогодні дуже актуальний. Цей напрямок стрімко розвивається і ще довго буде у тренді. Багато початківців вебмайстра роблять одну і ту ж поширену помилку. Вони обмежуються тим, що вішають банери того чи іншого оффера собі на сайт, і на цьому справа закінчується. Це в корені не так. Такий підхід можуть дозволити собі лише великі портали з більшими обсягами трафіку.

Щоб заробити на CPA мережах не треба сидіти на попе рівно. Потрібно шукати джерела трафіку. Насамперед це арбітраж трафіку, про який я написав окрему статтю арбітраж. Обов'язково треба використовувати всі можливі джерела залучення відвідувачів, такі як тизерний трафік та реклама соціальних мережах.

Заробіток на CPA партнерках це не так просто, як роблять деякі вебмайстри у себе на блогах. Доведеться попотіти та поекспериментувати, витратити певну кількість часу та грошей. Вийдуть будуть не відразу. Швидше за все перший місяць або два ви працюватимете в мінус, поки не знайдете свою робочу зв'язку оффер-трафік. Але коли ви намацаєте свою нішу, зможете добре заробити чи навіть розбагатіти. Так-так, саме розбагатіти, ТОПові адверти заробляють на CPA-мережах непристойно великі суми. Подивіться нижче скрін максимального заробітку в Admitad за минулу добу. Я стикався з людьми, які не вірять у заробітки такого розміру, що ж, це їхні проблеми.

Я поки що не досягнув таких успіхів, але деякі позитивні результати є, скрін з адмітад.

Найкращі CPA партнерські програми

Тепер настав час пробігтися списком CPA мереж, з якими я сам працюю. Це лідери рунета, і я рекомендую вам працювати саме з ними.

Admitad — дуже популярна мережа CPA, яка працює з 2010р. Має дуже приємний інтерфейс і зручну статистику. У мережі представлено понад 500 різних офферів, які розділені на категорії: фінанси, інтернет послуги, інтернет-магазини, мобільні оффери та онлайн-ігри. Мінімум для виведення 300р, виплачують Webmoney, Банк, PayPal. У шапці сайту Admitad показує максимальний заробіток минулої доби.

AD1 - ще одна дуже велика CPA-мережа, яка пропонує близько 200 різних офферів. Заробіток виплачує на вебмані мінімум для виведення 800р. У цій партнерці немає холду, що безперечно приємно. Наведено деякі категорії офферів, яких немає в інших мережах. Це купони та знижки, товари поштою, послуги та сервіси.

Leads - CPA партнерка працює виключно з банківськими офферами. Подано велику кількість пропозицій від провідних вітчизняних банків (є також банки ближнього зарубіжжя). Якщо ви націлені працювати саме з банківською сферою, то обов'язково попрацюйте із цією партнеркою. Наразі представлено півсотні пропозицій від банків. Виплати відбуваються 2 рази на місяць на Webmoney, щонайменше для виплат 300р.

У цій статті ми розглянемо - як правильно вибрати CPA оффер у партнерській програмі CPA. Також ми поговоримо про фактори, що впливають на вибір партнерської програми, а їх кілька… і кожен має певні нюанси.

Ще ми розберемо типи покупок, які роблять користувачі (клієнти). Нам це потрібно знати. Чому? Далі Ви самі зрозумієте, чому це так важливо для нас…

І не пропустіть що-небудь важливе - всі статті в розділі

Отже… приступимо:

Що таке CPA оффер у партнерській програмі CPA

Оффер у партнерській програмі CPA — основа всіх продажів, спеціальна рекламна пропозиція, від якої клієнти просто не можуть відмовитись. Це може бути товар, послуга, сайт, мобільний додаток і т.д. тобто велика різноманітність того, що поширюється в інтернеті.

Вибір оффера — завдання відповідальне, тому що саме від цього залежить — отримаєте Ви прибуток у чи ні.
Грамотно обраний правильний оффер у партнерській програмі CPA здатний створити велике диво, якщо на ринок необхідно вивести новий бренд, товар чи послугу.

Коли Ви матимете досить великий досвід роботи з трафіком в арбітражі — Ви зможете вибирати практично будь-який правильний оффер із наявних CPA офферів.
… тому що продати Ви зможете практично все – Ви цьому вже навчитеся.

Параметри CPA оффера у партнерській програмі

CPA оффер у партнерській програмі CPA має такі необхідні параметри:

  1. Назва CPA оффера у партнерській програмі;
  2. Категорію офферу (CPA оффери згруповані залежно від їхньої тематики);
  3. Кожен оффер має свої Правила, яких необхідно неухильно дотримуватися.
  4. Комісійна винагорода (залежить від складності ліда, тобто - чим складніше виконати, тим вище оплата за CPA оффер);
  5. Суть ліда (leads... завдання або, що пропонується зробити) — купити товар, зареєструватися, підписатися, замовити послугу тощо);
  6. Посилання ліда, яке необхідно прорекламувати на своєму лендингу (LP) або на сайті (називається «партнерське посилання»);
  7. Країну просування (ГЕО-локація);
  8. Дозволені способи просування - рекламодавець обов'язково вказує. У разі порушення цієї вимоги можна залишитися без комісійних виплат;
  9. Правильний, креативний підхід до вибору та використання візуальних та текстових засобів просування CPA оффера у партнерській програмі CPA (підбір картинок, банерів, заголовків, самого тексту тощо). Також для товарних вітрин необхідне правильне настроювання фіда (трансляція товарів з інтернет-магазину);
  10. Для просування деяких офферів вебмайстру необхідно мати певний рівень. Зазвичай розрізняють до трьох варіантів рівня вебмайстра - Базовий, Просунутий та Супер. Або буває три варіанти тарифів у Партнерській програмі – Базовий тариф, Просунутий тариф та Супертариф;
  11. Деякі оффери потребують дозволу просування з боку рекламодавця;
  12. CPA оффер також може мати і показники KPI (необов'язкові параметри - CPA мережа може їх не вказувати): , (%), - Маються на увазі схвалені CPA мережею конверсії (%), і т.д.

Всі ці параметри CPA офферу необхідно неухильно дотримуватись і вони чітко прописуються в Правилах будь-якої партнерської програми.

Але не маючи досвіду, на початковому етапі – Вам потрібно навчитися правильно вибирати саме той CPA оффер у партнерській програмі, який відповідає певним параметрам.

Тому спочатку ми розглянемо - як відбуваються покупки в інтернеті і розберемо типи покупок, що здійснюються користувачами, а їх два типи:

Типи покупок, що здійснюються покупцями

Імпульсна покупка— вона завжди випадкова і відбувається не заплановано. Її покупець зараз не хотів здійснювати. Але оскільки вартість цієї покупки не висока, а пропозиція досить цікава покупцеві - він її купує на автоматі.

Приклад:У звичайному магазині (в офлайні) при оплаті покупок на касі завжди є продукти імпульсного споживання – одноразова кава, жуйка, снікерси, акційні продукти тощо. І Ви неусвідомлено їх купуєте, адже вартість їх невисока і Вам їх хочеться, а в принципі можна було б обійтися і без них.

Усвідомлена покупка- здійснюється покупцем лише за потребою. Коли людині вже щось хочеться – вона починає шукати та порівнювати різні варіанти.

Тому перед тим, як вибрати CPA оффер — Вам потрібно чітко розуміти, що в залежності від типу покупок є різні підходи до просування:
Є просування імпульсних продуктів та продуктів, які купуються покупцями усвідомлено.

А ось тепер можна перейти до розгляду правильного вибору CPA оффера в партнерській програмі CPA, а саме:

Який CPA оффер вибрати новачкові

Спочатку нам потрібно визначитися - який саме CPA оффер вибрати новачкові на початку шляху Вашого партнерського маркетингу.

Найлегше починати заробляти в арбітражі на товарних CPA офферах.

Причому маються на увазі не товари у великих інтернет-магазинах — а так звані WOW товари або «вау товари»: цікаві та потрібні товари вартістю до 2000 руб.

WOW товари (вау товари) – стабільний попит

Це тому, що вони завжди мають стабільний попит. Також їх якість перебуває на достатньому рівні, і вони мають невисоку вартість. І ще вони самі по собі викликають невгамовне бажання ними мати.

Найголовніше відмінність WOW товарів (вау товари) від звичайних - це максимально високийрозмір винагороди.

Поясню докладніше:

Вся справа в тому, що у арбітражників-початківців, на самому початку шляху партнерського маркетингу виникає проблема - їх витрати практично завжди перевищують їх доходи.
І це є основною та єдиною причиною, чому люди кидають на цьому етапі партнерський маркетинг.

Великі інтернет-магазини не можуть собі дозволити виплачувати веб-майстру велику комісійну винагороду, на відміну від тих підприємців, хто продає WOW товари (вау товари).

Надалі, отримавши досвід - Ви зможете собі дозволити працювати з абсолютно будь-якими офферами. Але зараз, на самому початку шляху, Вам варто починати саме з товарних офферів (WOW товарів). Тому що саме вони виплачують найбільші комісійні винагороди.

Висновок такий: товари, які продаються на односторінкових сайтах — WOW товари (вау товари) та розповсюджуючи через CPA мережі — завжди будуть потрібні і на них буде стабільний попит.
… і Ви можете не переживати, що з цим сегментом ринку щось станеться.

Як вибрати CPA оффер у партнерській програмі CPA

Є два способи вибору CPA оффера в партнерській мережі CPA. Розглянемо обидва докладніше:

Перший спосіб вибрати CPA оффер

Вибираємо CPA оффер, виходячи з даних, які нам надає партнерська мережа CPA.
Тут необхідно орієнтуватися на показник ( це середня вартість кліка, розрахована для 100 або 1000 кліків).

У деяких мережах CPA його ще називають показник KPI (див. скріншот нижче — його ми вже розглядали раніше). Чим він більший — тим краще.

Але цей показник KPI є виключно орієнтиром — він не дає нам жодних точних даних. І це не означає, що в процесі роботи з CPA оффером - у Вас він буде таким самим.

Отже… якщо Ви бачите, що якщо цей показник ( EPCабо eCPC) дозволяє Вам вийти в плюс - то Ви вже маєте уявлення в який бік йти.
Ви вже розумієте, що даний товар купують (а хто і як це справа п'ята…).
А як це можна зрозуміти?

Розберемо на прикладі

Приклад:Якщо EPCвибраного Вами CPA оффера становить 20-30 руб. - то Вам необхідно порівняти цей EPCз Вашою вартістю кліка, яку саме Ви отримаєте… цільовий трафікна лендінг цього оффера.

Наприклад - якщо Ви віддаватимете за один клік 10-15 руб, то в принципі - з цим CPA оффером варто працювати. Причому вартість Вашого кліка вже залежатиме від способу отримання цільового трафіку.
Таку вартість кліка цілком реально отримати з реклами в соцмережі ВКонтакте.

Другий спосіб вибрати CPA оффер

Ще один спосіб вибрати CPA оффер - вибрати його в каталозі CPA мереж (агрегатор CPA мереж). Тепер вони з'явилися в Рунеті — і їх чимало.

Найбільш цікавим та інформативним на даний час каталогом вважається CPA Daily(//cpad.pro/). У ньому є непогана підтримка та зворотний зв'язок.

Він підкаже – як знайти та вибрати потрібний Вам CPA оффер, а також надасть максимум інформації про нього.

CPA оффер - фактори, що впливають на правильний вибір

на правильний вибірВами CPA оффера в будь-якій партнерській програмі CPA впливають декілька факторів:

  • Ваш бюджет;
  • Знання Вами ніші (правильний вибір та аналіз ніші при проведенні арбітражу трафіку);
  • Попит товару чи послуги над ринком;
  • Джерела цільового та реально;
  • Конкурентність CPA офферів;
  • у самій CPA мережі.

Тепер розглянемо всі ці фактори докладніше.

Бюджет для вибору CPA оффера має значення

Ваш бюджет є одним з найголовніших факторів, що впливають на вибір CPA оффера.
Тому що робота з деякими партнерськими програмами CPA потребує досить великого бюджету.

Наприклад, у фінансові оффери потрібно досить багато вкладати кошти.

Але якщо у Вас маленький бюджет — обирайте те, що дійсно потрібно людям, і що вони точно купуватимуть.

Якщо людина купує щось усвідомлено ( усвідомлена покупка … розібрали раніше) — він це обов'язково купить.

А якщо імпульсно ( імпульсна покупка ) - тут уже Вам необхідно мати певний досвід продажу таких товарів (WOW товарів).

Тут треба сказати кілька слів про інфотоварів — даний вид товарів просуваються за методом продажу.

Спочатку видається безкоштовний продукт(Це товари типу консультація, міні-курс, чек-лист, електронна книга, E-mail розсилання і т.д.

У цьому випадку — поріг ухвалення рішення про покупку товару у людини мінімальний. Тому з таким видом офферів зазвичай легко починати працювати.

Але не всі партнерські програми подібної спрямованості надають максимально докладну статистику вебмайстрам, щоб вони могли контролювати та оптимізувати свою роботу.

Знання Вами офферної ніші ринку CPA

Чим краще ви знаєте продукт, які потреби він закриває, чим він може допомогти споживачеві і т.д. Тим ефективнішим Ви зможете зробити офферну пропозицію (пояснити потенційному покупцеві — що це за товар, і зрештою продати його).

Намагайтеся не братися за ті офферні, яких Ви не знаєте. Але якщо Ви взагалі нічого не знаєте - то дотримуйтесь рекомендацій, які будуть йти далі.

Або вивчайте нішу на форумах, у групах та спільнотах соціальних мереж, користуйтесь пошуковими системамиі т.д.

Наступний фактор – попит на CPA оффер.

Попит ринку на CPA оффер

По перше- Необхідно оцінити саму нішу продукту, що продається. Оцініть наскільки CPA оффер новий – нові пропозиції не завжди є найкращими і це не означає, що продукт кинуться одразу купувати.

Просто він поки не знайомий аудиторії і йому потрібен деякий час для «дозрівання» — він повинен пройти (або компанії). Просто має пройти два-три місяці (а, може, й менше) — і тоді люди почнуть його купувати.

Але деякі оффери необхідно відкручувати відразу, якнайшвидше… як тільки вони з'явилися. Як у цій каші розібратися? Тільки з набуттям досвіду.

По-друге…Є й зворотний бік медалі — «відкручені» оффери купують набагато рідше, оскільки попит на них сильно впав. Тобто вже відкручені оффери просто не дозволять Вам вийти в плюс.

Ну і нарешті— завжди оцінюйте сезонність за допомогою Yandex.WordStat.

Приклад:Зимову шапку не варто просувати влітку, а літні шорти взимку.

Джерела трафіку для партнерської програми CPA

Ви можете знати лише одне джерело трафіку (і вміти в ньому розбиратися). Тому деякі партнерські програми (рекламодавці) можуть не підійти для вибору CPA оффера.

Наприклад — Ви не вмієте працювати з тизерними мережами, і хочете просувати товар на кшталт «Ягоди годжі».
Вам треба уникати просування товарів такого типу в інших рекламних системах, тому що такий товар однозначно не пропустять.
А в Тизерних мережах він піде «на ура».

Або навпаки — є дуже гаряча пропозиція, яку люди купують лише усвідомлено. У цьому випадку його необхідно просувати в контекстній рекламі (Google AdWords та Яндекс Директ).
І тоді, якщо Ви не розумієтеся на контекстній рекламі — Вам не можна вибирати цю партнерську програму (рекламодавця).

Партнерська програма CPA також може забороняти деякі види трафіку. Це обов'язково обговорюється у . Тому завжди уважно читайте Правила та ретельно розбирайтеся при виборі офферу CPA.

Тепер розберемося з конкурентоспроможністю.

Конкурентоспроможність CPA офферів

Конкурентоспроможність CPA офферів відіграє важливу роль при виборі CPAоффера.

Ціна— якщо надто дешево чи дорого — зазвичай люди намагаються не купувати цей товар. Купують зазвичай за середньою ціною, вона завжди адекватна.

Рекламнодавець, який Вам сподобався, не завжди буде виставляти адекватну ціну на свій товар.
Тому, якщо Ви хочете конкурувати в одній і тій же рекламній системі, то ціна Вашого рекламодавця не повинна відрізнятися на 5-10% від конкурентів.

Якщо ціна відрізняється більш ніж на 10%, то варто перейти на інше джерело трафіку і рекламувати товар там.

Приклад:

— Якщо ціна відрізняється меншою за 10% — можна конкурувати за рахунок доставки бренду, умов для споживача та оформлення на лендингу.

— Якщо ціна відрізняється більш ніж на 10%, то необхідно шукати альтернативні джерела цільового трафіку.

Доставка— якщо покупцеві доведеться довго чекати на доставку товару — він його купувати відмовиться. Користувачі зазвичай намагаються вибирати доставку кур'єром «до дверей» — так хоч і дорожче, але надійніше. При отриманні товару можна його перевірити та не забирати, якщо щось не влаштовує.

Бренд— люди довіряють знайомим назвам компаній та фірм. По можливості завжди підключайтеся до «брендових» партнерських програм.

Умови для споживача- це гарантії для самого товару та повернення товару при настанні гарантійного випадку.

Якщо на Вашому лендингу є Яндекс карта з реквізитами рекламодавця та реальні контакти для зв'язку, людина розуміє, що вона завжди може повернути товар. У цьому випадку його покупка стане реальнішою.

Ну і останній на сьогоднішній день фактор…

Показники CPA мережі

Далеко не кожна CPA мережа представляє об'єктивні показники і завжди необхідно пам'ятати, що ці показники здебільшого «розмиті» і не дають конкретних та точних даних про обраний Вами оффер.

Тому на них необхідно орієнтуватися лише в останню чергу, та й то з великою оглядкою.

Їхні показники ніби дають Вам підказку, напрямок… А далі — Ви повинні самі проводити скрупульозну роботу щодо вибору офферу та приймати відповідні рішення.

Висновок

У цій статті ми розібрали основні фактори ухвалення рішення про те, як правильно вибрати CPA оффер у партнерській програмі CPA мережі.

Ось і все сьогодні. Наступного разу – розглянемо, як провести та введемо…

В інтернеті дуже багато партнерських програм, які спеціалізуються з продажу банківських послуг, фізичних товарів, ігрових ресурсів тощо. З часом ці програми почали об'єднуватися в каталоги з різних тематики та напрямків. Цим каталогам дали загальну назву CPA (cost per action), інакше - агрегатори партнерських програм. Кожну окрему партнерську програму називають оффером. Які агрегатори входять до п'ятірки найкращих ресурсів для роботи в інтернеті?

Найкращі агрегатори CPA мереж

Перше місце - Actionpay

Actionpay – одна з найвідоміших CPA партнерських програм, яка відкрилася у 2010 році. Ця CPA партнерська мережа платить за дії користувачів, які приносять прибуток. Для роботи агрегатор Actionpay пропонує скористатися різними механізмами:

  • ротаторами банерів, посилань (розподіляють трафік країнами);
  • паркування доменів;
  • банківською системою та конструктором для розміщення актуальних банківських пропозицій на одному лендингу (з ручним настроюванням);
  • диплінком (deeplink) для обліку конверсії та переходів по одиниці товару, що є в агрегаторі);
  • статистикою конверсії та субакаунтів;
  • промо-кодами та акціями;
  • власними лендингами та ін.

Actionpay.ru здійснює виплати в рублях, гривнях, євро та доларах на Webmoney 1 раз на тиждень – у четвер. Юридичним особам гроші можуть виплачуватись на розрахункові рахунки. Вивести гроші можна починаючи із суми 15 рублів.

Реферальна система за залучення веб-майстрів платить 5% доходів, одержуваних рефералами.

Друге місце - Admitad

Другою в рейтингу кращих є CPA партнерська мережа Admitad. Ця мережа працює із 2009 року. Реклама інтернет-магазинівта інтернет-сервісів починається багатьма веб-майстрами саме з цієї мережі. Цей агрегатор є одним з найкращих сервісів, з аналітики та статистики серед таких же CPA партнерських ресурсів.


Рекомендуємо курс із заробітку в інтернеті:Дізнайтесь більше 50 способів заробити в інтернеті, включаючи способи заробітку на партнерських програмах

Сьогодні агрегатор Admitad розрісся до величезної кількості рекламодавців, які мають різні пропозиції, але основний напрямок - інтернет магазини. Величезним плюсом цього агрегатора є власний форум, за допомогою якого можна вирішувати різні питання роботи в мережі.

При блокуванні облікового запису можна поспілкуватися з адміністрацією, довести в дискусії свою правоту, при цьому в спілкування можуть включитися й інші веб-майстри, щоб висловити свої думки або привести будь-які докази.

Як залучити клієнтів із тизерних мереж

Щодня на цьому ресурсі можна відстежувати, скільки заробляє найкращий веб-майстер упродовж доби.

Цей агрегатор має свій блог з масою корисної інформації, проводяться конкурси, вебінари та реальні кейси.

Третє місце - Ad1

Партнерська мережа Ad1 не менш популярна, ніж дві попередні, це якісний і популярний ресурс, який завжди виправдовує очікування веб-майстрів. Працює з 2011 року. Найчастіше нововведення, які впроваджує мережу Ad1, використовують її конкуренти. Працювати в цій мережі просто вона має приємний інтерфейс. Для веб-майстрів-початківців розібратися з робочими інструментами тут легко, тому в цю мережу новачки приходять частіше, ніж в інші мережі.


Але для новачків на Ad1 є невеликий мінус, мінімальна грошова сума, яку можна вивести із системи – 800 рублів, що стає певним бар'єром для нетерплячих користувачів, які бажають отримати результат миттєво. Але це допомагає відфільтровувати підприємців-початківців, тому що нетерпіння - не найкраща риса для ведення бізнесу в мережі.

До переваг роботи в Ad1 можна віднести наявність плагіна для тих, хто володіє сайтами на CMS. Він здійснює самостійне налаштування ротатора, веб-майстру не потрібно відволікатися на цю роботу, вставляти коди та прописувати посилання. Ротатор самостійно змінює банери та посилання на офферів.

Четверте місце – CityADS

Ця CPA партнерська мережаз'явилася в 2010 році і спеціалізується здебільшого на онлайн-іграх, але інших офферів там теж багато. Початківцям веб-майстрам бажано розпочинати роботу з ігрових офферів. Вони можуть значно швидше дати результат і стимулювати до активізації подальшої роботи. Мережа CityADS продовжує набирати обертів і зараз, сервіс має якісний і задовольняє в роботі запити як рекламодавців, так і веб-майстрів.


Безкоштовна PDF-книга - 10 секретів, про які мовчать багаті люди

До плюсів мережі відноситься дуже зручна та комфортна адмінка, пристойний функціонал для проведення аналізу та відстеження статистики.

Мінуси - не дуже оперативна техпідтримка, що довго відповідає на запити, що подаються веб-майстрами. Іноді цілодобово доводиться чекати на вирішення екстрених питань, що іноді призводить до зниження рейтингу мережі.

П'яте місце – мережа mixmarket.biz

Mixmarket.biz маркет має набір вузькопрофільних ніш та масових офферів, що є не в кожної CPA партнерки. Різноманітність рекламодавців у мережі mixmarket.biz вражає.

Плюси роботи в СРА мережі mixmarket.biz – вбудована статистика, зрозуміла та візуально наочна. Для новачків це просто потрібно. Цей ресурс має хорошу техпідтримку, але до лідерів вона явно не дотягує.

До мінусів можна віднести злегка вологий інтерфейс, новачкам потрібно до нього звикнути, щоб розібратися. Трохи жорстка модерація проходить мляво. Але юзабіліті у партнерської CPA мережі mixmarket.biz цілком гідне.


Всім привіт! Давно нічого не писав. Пора б якось оновити блог, додавши інформації на тему. І сьогодні поговоримо про монетизацію сайту офферами CPA-мереж.

Оффер- Це компанія в CPA-мережі. Я працюю з товарними CPA-мережами, тому оффером тут буде якийсь товар.

Кожен оффер має:
назву;
умови роботи (ГЕО, дозволені джерела трафіку, вартість товару, розмір виплати вебмайстру тощо);
промо-матеріали (лендинги, транзитні сторінки, іноді банери та відео);
статистичні дані з CPA-партнерки (середній за системою EPC, CR, % підтверджених заявок та інше).

Лендінг- Продаюча промо-сторінка. Сторінка, на якій відвідувач може стати клієнтом, залишить заявку або здійснить якусь іншу дію (зареєструється, придбає товар, введе свій телефон та інше).

Трафік можна зливати безпосередньо на лендинг, так і направляти на транзитку. Я із сайтів ллю через транзитку.

Статистика у CPA

Тепер, якщо хтось із відвідувачів залишить заявку на лендингу, це відобразиться у статистиці в стовпці «Конверсії».


Заявка, конверсія, лід- Це по суті одне і теж. Дуже часто можна почути від арбітражників щось подібне: Погана конверсія або Налив трафіку і отримав 10 лідів.

У заявки може бути 3 статуси:

  • чекає;
  • прийнято;
  • відхилено.

Як тільки заявку приймуть, ви отримаєте відрахування за товар. В середньому десь 600-800руб (але все залежить від товару).

Там же у статистиці буде видно, скільки трафіку ви налили (хости/кліки, хіти, скільки відвідувачів перейшло з транзитки на лендинг), які вийшли показник коефіцієнтів (EPC, CR, % апрува) та який дохід вийшов.

EPC(або eCPC) – це середній дохід з одного кліка. Обчислюється він просто: зарахований дохід ділимо на кількість хостів.

CR(Conversion rate) - коефіцієнт конверсії. Він показує, який відсоток відвідувачів залишили заявку. Припустимо, ви налили на оффер 1000 хостів та отримали з цього 8 підтверджених заявок. Тоді CR дорівнюватиме 0,8 (100%/1000*8 = 0,8).

В Евераді в статті можна побачити: CRS% - конверсія за схваленими заявками і CRL% - конверсія за всіма статусами заявки.

Аппрув(approve/App.%) – відсоток підтверджених заявок. Наприклад, якщо у вас із 10 заявок підтверджено лише 3, а решту відхилено або в очікуванні, то аппрув дорівнює 30%.

Це є основні статистичні дані. Нам, вебмайстрам, найважливішим показником буде EPC. Саме на його основі ми й розумітимемо зайшов чи ні той чи інший оффер на нашому сайті.

"Оффер зайшов"- Це означає, що результат по офферу влаштовує адверта

Після того, як ви розібралися з термінологією і зрозуміли принципи роботи з мережами CPA, можна починати пробувати монетизувати свої сайти.

Монетизація

- Які сайти можна монетизувати офферами (які тематики)?
- Абсолютно будь-які сайти, де є трафік.

Наше завдання – розмістити на сайті рекламу офферів зі своїми посиланнями таким чином, щоб отримати хорошу конверсію та ціну за клік (EPC). А якщо ще точніше, то нам потрібно отримати дохід більшечим ми отримуємо в інших системах монетизації.

Якщо у вас на сайті основний дохід приносить тизерна рекламая раджу заморочитися і спробувати замінити її на CPA.

Все просто - як правило, в мережах тизерних рекламують оффери, які ви можете знайти в CPA. І якщо вам тизерна мережа платить 2рубля за клік – це означає, що адверт, який розмістив тизер, отримує набагато більший EPC.

Думаю, він платить тизерної мережі 3 рубля. Рубль тизерка залишає собі, а 2 платить вам. Значить, адвертий, щоб йому заробляти, повинен отримувати з відвідувача хоча б більше, ніж 3 рублі. І, швидше за все, отримує. Навряд чи хтось литиме в мінус...

Навіщо на сайті розміщувати оголошення адвертів через мережу, якщо ми самі можемо стати адвертом і заробляти більше?

Припустимо у вас за добу 100 кліків по тизерах і ви отримуєте 200 рублів з тизерної мережі. EPC = 2 рублі.

Збільшивши ціну кліка лише на 1 руб, ви збільшите дохід на 30%. Але ось проблема, в тизерній мережі ви зможете збільшити тільки CTR - прикрашаючи блок з тизерами і поміщаючи його в клікабельніші зони. А вплинути безпосередньо на ціну кліку тут і зараз ми, на жаль, не можемо.

А монетизуючи сайт офферами – ми можемо безпосередньо впливати на epc.

Наведу кілька прикладів із життя.

Приклад 1:
Нещодавно я купив сайт - простий невеликий статейник на WP з різними порадами про життя (як, навіщо і чому). У РМС сайт не брали, а адсенс на нього вішати було небезпечно – надто багато було статей на «грані фолу» (не зовсім біла тематика для адсенсу). Тому сайт монетизувався тизерами. Ціна кліку в тизерній мережі mediavenus.com була близько 2 рублів. Я вирішив замість неї поставити свої тизери. Через війну отримав EPC = 5 крб.

На скрині він у самому верху. Нижче – статистика з інших моїх сайтів. Період – останні 2 місяці.

Приклад 2:
У знайомого був сайт з одного поширеного захворювання. У РМЯ та адсенс ціна кліка була в районі 5-7 рублів. Він спробував монетизувати сайт офферами та отримав ціну за клік у районі 25-30руб! Звичайно він добре попрацював зі зв'язками та аналізом статистики, але воно того однозначно коштувало.

Приклад 3:
Є сайт, з РСЯ та адсенсом на борту. Ціна кліку була близько 3.5руб. Повісив тизер, отримав ціну кліка в районі 3-4 руб. По суті нічого не змінилося. Але CTR своїх тизерів може бути вищим, ніж у контексті, і свої тизери не блокує Adblock! А якщо добре проаналізувати статистику, то можна доопрацювати офферну монетизацію, покращити зв'язки і т.п, то дохід можна збільшити.

Практика

Від теорії та води переходимо до практики.

1. Підбір офферів.
Перше, що вам потрібно зробити – це підібрати оффери, які ви рекламуватимете на сайті.

Офферів у рунеті досить багато, як і CPA мереж. Для того, щоб вибрати оффер, ви повинні знати цільову аудиторію свого сайту (дивитися в Метриці: стать, вік, інтереси) і на основі цього робити припущення, які оффери будуть цікаві цільовій аудиторії.

Приклади:
— Загальний медичний сайт – добре підуть різні меди. оффери (лікування хвороб/препарати).
— Медичний сайт про одне захворювання – оффери, пов'язані саме із цим захворюванням.
- Сайт про схуднення та фітнес - оффери з схуднення, спорт. інвентар, всякі пояси та інше.
- Сайт про тренування та набір м'язової маси - оффери з набору м'язової маси, тренажери, спорт. піт і т.д.
— Загальний сайт (без особливої ​​тематики) – можуть зайти популярні топові оффери.
- Сайт про ігри - оффери онлайн ігор.
- Сайт про рибалку - оффери пов'язані з риболовлею (активатор клювання та інше).

Подивитися які оффери є в наявності можна в мережі CPA. Або в каталозі офферів. Наприклад, у цьому .

Також можна пройтися сайтами конкурентів і подивитися, які оффери вони «крутять».

Отже, у вас буде список гаданих офферів, які можна спробувати рекламувати. Якщо ви підібрали якісь специфічні оффери, я порадив би до них додати ще й ті, які в даний момент є найпопулярнішими. Якщо специфічні «не зайдуть», то можуть зайти популярні.

Подивитися, які оффери зараз популярні можна:

  • у ТОПах CPA-мереж. Наприклад, в KMA;
  • у платних сервісах: Advancets або Publer (у них у майбутньому можна шукати прибуткові зв'язки);
  • в тизерних мережах (просто заходьте на сайт, де стоїть тизерка і дивіться, яку рекламу там відкручують і на які оффери ллють).

2. Створення зв'язок.
Конструкцію "джерело трафіку -> оффер -> CPA-партнерка -> транзитка -> лендинг -> креативи (рекламні матеріали)" називають одним словом: зв'язка.

У ролі джерела трафіку у нас є наш сайт.
Оффери ми підібрали.
CPA-партнерку раджу тільки популярну і зарекомендував себе (вище вже писав, з якими працюю).

Через велику кількість до кожного офферу транзиток/лендингів і безлічі варіантів креативів, зв'язок можна створити дуже багато. Ми фізично не зможемо тестувати всі можливі зв'язки. Та й у цьому немає потреби. Я беру найпопулярніші зв'язки (пробую на кожен оффер 1-3 зв'язки) і дивлюся, яка краще заходить.

Як дізнатися які зв'язки найпопулярніші?
У CPA-мережах є статистика, вона звичайно, не завжди вірна (через те, що вона середня за системою), але може допомогти.

Також можна дивитися, які зв'язки у конкурентів. Але ще кращий і правильний спосіб дізнатися топові зв'язки - це запитати про це свого особистого менеджера в CPA мережі. Напишіть йому в скайп або створіть у CPA партнерці тикет. Менеджери завжди йдуть на допомогу та радять щось. Рекомендую з ними дружити і не соромитися ставити запитання.

Коли ви визначилися з CPA партнеркою та дізналися «робочі зв'язки» — створюєте потоки та отримуєте посилання.

Варіанти рекламних матеріалів

Тепер потрібно створити креативи та повісити їх на сайті. Варіантів, у якому вигляді розмістити рекламу може бути багато.

1. Тизери.
Текст тизерів та зображення я беру готові. Беру їх, як правило, у тизерних мережах. Можна, звичайно, намагатися малювати свої тизери – але це потрібно вміти.

Приклади готових тизерів:

Тизерів заливаю багато. На кожну в'язку створюю кілька тизерів, потім відкручую їх і дивлюся, які мають хороший CTR – ті й залишаю. Крім CTR тизера, бажано дивитися на конверсію (про це поговоримо нижче).

2. Текстові блоки всередині тексту(Нативна реклама). Це може бути блок зверху тексту, всередині або внизу статті. Блоки або якось виділяємо із тексту, або пишемо як окремий абзац. Блоки можуть бути не обов'язково текстом – можна вставляти зображення.

Сам я таким методом трафік не зливаю, але кажуть, він дає набагато більші результати, ніж тизери. Ось приклади блоків із тексту:


3. «Продажні коментарі». У коментарях пишеться нібито текст від відвідувача та ставиться посилання. Текст пишеться у позитивному рекомендаційному ключі. Приклад:


Таким коментарям часто вірять люди і переходять за посиланнями. Я в коментах не роблю реклами, але на сайтах конкурентів це поширена фішка. І думаю, вона дає добрі результати.

4.Всі інші методи.
Можна вішати банери, показувати спливаючі повідомлення при прокручуванні сторінки вниз, зробити гіперконтекст (посилання в тексті, при наведенні на яку спливає реклама), спробувати рекламувати оффери через Email-розсилку, або придумати щось ще.

Деякі вебмайстри прямо на своєму сайті створюють спеціальні сторінки-прокладки і з них спрямовують трафік відразу на лендинг або взагалі прикручують iframe із формою замовлення.

Я був би обережний. Не раджу на своєму сайті таким чином рекламувати "не зрозумій що". Всі транзитки та лендинги краще виносити за межі сайту, на окремий домен (у міжнародній зоні та зареєстрований на ліві дані).

Як виводити рекламу?

Це найкращий скрипт із тих, що я бачив для виведення своїх тизерів, банерів, тектових блоків тощо.

Тизер дивижен найкраще поставити на окремий домен. На домен сайту чи його піддомен ставити не раджу. Після установки у вас буде власна тизерна мережа, і ви зможете легко розміщувати рекламу і зручно керувати їй на будь-яких сайтах.

Ціна скрипта на даний момент: 2200 руб. Але ви можете придбати його за 1700, використовуючи цей промокод: skidka9seo.

Скрипт постійно розвивається і обростає новим корисним функціоналом, за що дякую розробнику!

1. Після покупки, ви завантажуєте скрипт, встановіть його (інструкція додається).

3. Потрібно створити групи. Я створюю під кожне рекламне місце свою групу і вписую зрозумілу назву. Наприклад: site.ru - під статтею.

Тобто, якщо у вас на сайті виводиться реклама в трьох місцях, то вам потрібно створити три різні групи.

4. Налаштовуємо групу в «налаштувати та отримати код». Тут, у принципі, все просто і зрозуміло:
- Вибираємо Адаптивний блок;
— налаштовуємо скільки тизерів виводити, оформлення посилань, картинок тощо;
- Тип ротації я залишаю рандомний;
обов'язковопотрібно налаштувати передачу UTM-міток за посиланнями.

За допомогою UTM ви в статистиці CPA-мережі зможете бачити з якого сайту/з якого місця розміщення був перехід по тизеру і що це був за тизер. та які оффери працюють, а які ні.

У UTM можна надсилати різні дані. Наприклад, у Everad можна передати за посиланням до п'яти міток. Ось як це виглядає:

http://lrdlcuwz.orgsales.ru?sid1=SID1&sid2=SID2&sid3=SID3&sid4=SID4&sid5=SID5

Замість SID1-SID5 ви можете підставляти свої значення.

Які значення можна надавати, щоб потім легко аналізувати статистику?
назву групи (я ставлю сам на латиниці);
id тизера (підставляю макрос);
url де був клік (я не передаю);
щось ще.

Вам спочатку цілком вистачить перших двох параметрів. Вийде щось типу такого:

Тепер при переході по тизеру буде передаватися інформація з якої групи тизерів був клік та id тизера.

http://domen.com/96oT/sub1/sub2/sub3/sub4/

— На заглушку можете поставити будь-який код – адсенс, РСЯ чи тизерну мережу.

5. Створюємо тизери.
- Пишемо текст тизера.
- Вставляємо Url.
Посилання потрібно вставляти без якихось параметрів (вони вже прописані в групі і будуть підставлятися автоматично).

— Можна налаштувати GEO націлення – вказати список країн, в яких тизер показуватиметься (я поки що не налаштовую).

— Зберігаємо, завантажуємо зображення та додаємо тизер до потрібних груп:

6. Беремо код (в налаштуваннях групи) і вставляємо на місце, де потрібно.

Аналізуємо статистику та докручуємо

Тепер, мабуть, найважливіший крок – дивимося результати та намагаємось їх покращити.

CPA мережі дають нам розширену статистику щодо потоків, субаккаунтів, країн тощо. Щоб її нормально аналізувати, потрібно налити достатньо трафіку. Тому що на маленьких цифрах статистика не працює (велика ймовірність похибки).

Тому:

  • Нам потрібно по кожному потоку налити хоча б від 500 хостів, щоб розуміти чи приносить потік дохід чи ні.
  • Ще краще - по кожному субаккаунту (по кожній групі) налити на потік від 500 хостів.
  • Верх досконалості – по кожному тизеру у кожній групі налити від 500 хостів. Хоча для цього, звичайно, потрібно багато трафіку на сайті або час.

Як налили траф, уважно дивимося статистику. Нам важливо зрозуміти:

1. Який потік у групі приносить дохід, а який ні? Для цього відкриваємо статистику "по потоках" і вибираємо потрібні sub1 (SID).

Якщо EPC потоком вас не старіє, то лити на цей потік не треба. Або необхідно змінити його (змінити лендинг, прелендинг).

До речі, всередині потоку можна робити спліт-тест лендингів/прелендів та аналізувати результати.

2. Які тизери у потоці приносять ліди, а які ні? Як я вже писав, на кожен потік я роблю кілька тизерів і дивлюся на їх ефективність. Якісь тизери відсіюю через низький CTR на початковому етапі, а решту залишаю і дивлюся стату через час.

Дивимося статистику "по потоках" і вибираємо потрібні субакаунти - Sub2 (SID2). Саме з SID2 я передавав ID тизера.

3. З яких країн ідуть ліди? Дивимося статистику "по країнах".


Якщо якісь країни мають низький дохід, то варто спробувати під кожну країну робити спеціальні зв'язки (можливо навіть мовою країни) або виводити замість своїх тизерів код Адсенс або іншої системи. Просто обмежити ГЕО у тизерів. потрібний кодна заглушку.

4. Дивимося статистику за конверсіями і намагаємося зрозуміти годинник, в який не приходять ліди. Якщо зможете знайти закономірність, то можна в певний час замість своїх тизерів виводити код іншої системи з оплатою за клік.

Наприклад, якщо у вас вночі будуть кліки, але буде низька конверсія, то вигідніше буде на ніч виводити рекламу тизерки чи ще чогось, а вдень – свої тизери.

Зробити це на php можна, наприклад, так:

if ($date< "00:00" ) // задаємо потрібний час, до якого будуть свої тизери
{ ?>
тут вставляємо код своїх тизерів

тут вставляємо інший код

Зверніть увагу, що функція date() виводить час, який на вашому сервері, а CPA партнерка показує московський час у статистиці конверсій. Тому треба визначити серверний час і підкоригувати значення, що вводиться (додати або відібрати годинник).

Просунутіший підхід

Все, що було вище – це «лінива монетизація». Ми просто вішаємо однакові коди на всі сторінки та чекаємо на статистику. Для більш крутих результатів в офферної монетизації ми повинні створювати щось своє, використовувати більш просунуті націлення та аналізувати статистику за ними.

Що можна зробити?

По-перше, створювати власні транзитки/лендінги/креативи. Приватні зв'язки житимуть довше, ніж ті, що в паблику і, швидше за все, даватимуть більше доходу.

  • Таргетування за типами пристроїв (десктоп, планшет, мобільний).
  • Таргетування по днях тижня. Показувати різну рекламу у різні дні тижня.
  • Таргетування у розділах сайту. У різних категоріях крутимо різну рекламу.
  • Таргетування URL сторінок. На різних сторінках сайту показуємо різну рекламу.

    Якщо у вас старий сайт, то можна подивитися в Метриці - за якими запитами приходять відвідувачі і на які сторінки і саме на цих сторінках крутити оффер.

Все це вже складніше і потрібні спеціалісти. інструменти. Я знаю поки що тільки два:

  1. Adfox.ru. Дуже багатофункціональна платформа. Але складна (треба розбиратися) + щоби працювати, потрібно укладати договір.
  2. Adplus.io. Простіше, зрозуміліше, але поки що у розробці. Обіцяють у вересні відкрити продаж коробкової версії.

Я більше поки що ніяких подібних не бачив. У рунеті є ще якісь розробки, але вони або зовсім сирі, або пропонуються як плагін для WordPress (тобто для одного сайту).

Нюанси роботи


На цьому все. Сподіваюся, матеріал був корисним. Всім дякую за увагу, удачі з монетизацією та здоров'я!

Чи пост був корисним?

Так 5 Ні 1

Ми випустили нову книгу «Контент-маркетинг у соціальних мережах: Як засісти в голову передплатників та закохати їх у свій бренд».

СРА оффери – прибутковий інструмент монетизації сайту

Всі CPA-офери можна умовно поділити на кілька категорій. Найбільшого поширення набули інфопродукти і т.зв. "товари поштою". Також користуються популярністю партнерські програми, що надаються банками. Низка пропонують інтернет-магазини. І, нарешті, є ігрові оффери CPA, орієнтовані на розважальні сайти.

Ефективний пошук CPA офферів

Існує кілька критеріїв, на які слід звернути увагу під час виборів партнерської програми:

  1. рейтинг у системі;
  2. вартість переходу (eCPC);
  3. тривалість зберігання;
  4. час;
  5. конверсія.

Рейтинг у системі відображає, наскільки прибутковим є той чи інший CPA оффер. Рейтинг також дає змогу оцінити актуальність партнерки. Вебмайстер зможе оцінити співвідношення ефективності/часу запуску програми.

Вартість переходу розраховується, виходячи із суми заробітку, поділеної на кількість відвідувачів сайту, які зацікавилися пропозицією рекламодавця. Наприклад, було продано товар у сумі 1500 рублів. Кількість переходів на сайт рекламодавця становила 100 осіб. Це означає, що eCRC партнерської програми становить 15 рублів (1500 руб/100 чол).

Переглядаючи каталог офферів CPA, слід звертати увагу на час життя Cookie. Від цього показника залежить результативність партнерки. Відвідувач, який перейшов на сайт рекламодавця, може побажати зробити покупку за певний час – через день, тиждень тощо. Якщо він повернеться на сайт протягом періоду існування Cookie та оформить замовлення, то вебмайстру буде нараховано партнерську винагороду. Чим вища тривалість «життя» Cookie, тим краще.

Чи існують мобільні оффери CPA?

Деякі партнерські програми викуповують "мобільний" трафік. Цей термін застосовується до інтернет-користувачів, які відвідують сайт з мобільних пристроїв. В даний час мобільні CPA оффери представлені кількома відомими мережами:

  • Tapclick.biz Це партнерка, яка пропонує адаптивні формати реклами, була заснована у 2014 році. Її основними рекламодавцями є інтернет-магазини, сервіси та мобільні додатки. Рекламний код автоматично підлаштовується під країну проживання користувача, під тематику сайту та тип операційної системи.
  • Actionpay.ru. Досить популярний CPA оффер, що існує з 2010 року. Вебмайстрам надаються численні інструменти для роботи: ротатори посилань та банерів, можливість збирання статистики, генерація власних лендингів.
  • Unilead Network. Ця системаприймає мобільний трафік із Росії, США, Канади, Великобританії та деяких інших країн. Майданчики проходять строгу ручну модерацію. Для вітчизняного трафіку вартість ліда варіюється в межах 1,5-2$.

Top